Terroristen Eindhoven achter slot en grendel

Zoals jullie weten zijn enige tijd geleden diverse jongeren uit Eindhoven geheel terecht in hechtenis genomen op verdenking van het voorbereiden van terroristische daden.

Deze jongeren zijn bekend en zeer geliefd binnen bepaalde extremistische groeperingen. Deze arrestaties kwamen niet geheel onverwacht, en hebben het nodige leed voorkomen binnen de samenleving. Om maar niet te spreken van de mogelijk vergaande gevolgen voor de beoogde slachtoffers van deze heren.

Het zijn oneervolle en respectloze jongeren. Zij zijn al vele jaren betrokken en actief binnen de extremistische moslimgemeenschap, waarbij zij hard werken om aanslagen te plegen op de samenleving en specifiek op de vrijheid van meningsuiting.

Dit door actief te trainen met wapens, het ophitsen van jongeren op whatsapp/telegram, sharia training en radicalisering. Daarnaast organiseren zij allerlei activiteiten zoals extremistische voetbaltoernooien, sharia excursies, jongeren avonden met wapens en spel, maar ook het (grootschalige) Eid gebed in de stad Eindhoven.

Deze inspanningen getuigen van hun door-en-door slechte karakter en laten zien dat het onderdrukken en bestrijden van andersdenkenden een prioriteit is in hun leven. Dit is in diep contrast met de waarden die wij in deze samenleving willen beschermen.

Wij, bezorgde burgers van Nederland, doen een beroep op de samenleving om ervoor te zorgen dat dit soort elementen achter slot en grendel verdwijnen en blijven. Herken jij bovenstaande ook? Help ons om deze boodschap over te brengen door deze brief te ondertekenen.

Door te ondertekenen, machtig ik Henk om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )