Talpa moet de UFC blijven uitzenden

De UFC (de grootste MMA organisatie ter wereld) heeft het voor elkaar gekregen om op een legale manier tijdens de COVID-19 lockdown MMA evenementen te organiseren. Op 18 april aanstaande staat het UFC 249 evenement op het programma. UFC President Dana White heeft aangegeven elke week weer evenementen te gaan houden.

Talpa heeft in Nederland de uitzendrechten. Talpa zendt de UFC uit via KIJK TV, SBS 9 en VeronicaTV.nl. Echter is nu bekend geworden dat het bedrijf de aankomende evenementen weigert uit te zenden zolang de lockdown geldt omdat het “ethisch niet verantwoordelijk zou zijn”.

Wij MMA fans willen onze favoriete sport kunnen volgen. Wil jij dit ook? Teken dan hieronder de petitie!!!

Door te ondertekenen geef ik Dennis van Heumen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.