Sywert moet terugbetalen!

Sywert van Lienden heeft (met 2 compagnons) op een zeer onethische manier veel geld verdiend aan de levering van mondkapjes aan de overheid. Deze mondkapjes bleken bovendien onbruikbaar, omdat ze een schadelijke stof bevatten. Verder heeft Sywert geprobeerd om zijn handelen geheim te houden, en hierover leugenachtige verkaringen afgegeven.

Zie het nieuws van de afgelopen weken.

Wij keuren het sterk af dat iemand zichzelf verrijkt aan een (inter)nationale ramp. Dit gedrag is van zeer laag allooi en een slecht voorbeeld voor ons allemaal.

Wij eisen dat Sywert het ontvangen geld op z'n minst terugbetaalt aan de overheid, of bv. ter beschikking stelt aan onderzoek naar Covid-19.

Sywert moet terugbetalen!

Door te ondertekenen, machtig ik Francien Geertsema om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.