Subsidie ontnomen voor klassenactiviteit.

Hallo iedereen,

Wij zijn klas BO8E-SMD3 van het MBO Rijnland locatie Breestraat. Iedere klas heeft elk jaar recht op subsidie voor een klassenactiviteit, dit betreft een bedrag van €10 per persoon. Dit jaar is dit bedrag ons echter ontnomen. In plaats daarvan wordt er donderdag 19 december een kerstontbijt georganiseerd, maar op deze dag hebben wij stage dus kunnen wij hier helemaal niet aan meedoen! Terwijl dit geld wel wordt betaald van onder andere onze subsidie!

Vorig schooljaar is onze SLB'er halverwege het jaar ziek geworden en sinds dien was er geen duidelijk aangewezen vervanger. Daarom hebben wij het bedrag niet kunnen gebruiken vorig schooljaar.

Wij hebben recht op dit bedrag van €10 per persoon van het jaar 2019. Teken deze petitie als je dit ook vindt.

Alvast bedankt!

Door te ondertekenen, machtig ik Nina Hogendijk om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.