Student Friendly Prices @ Thomas More

De start van het academiejaar ging gepaard met verontwaardiging bij de studenten. De prijzen van enkele studentenfavorieten (warme maaltijden, snacks, broodjes, slaatjes,...) in de campus cafetaria zijn behoorlijk gestegen, soms zelfs verdubbeld.

Eén van de sterkste stijgingen, is die van de croque monsieurs in de cafetaria van campus Kruidtuin. De croques verkleinden bijna tot hun halve formaat en verdubbelden in prijs, van €1 naar €2.

Vervolgens maakt men ook nu een onderscheid bij pastasauzen, zo kost een portie pasta bolognaise €3,70, maar voor de vier kazen saus betaal je de volle vier euro. Ook de prijs van een bekertje soep met een stuk stokbrood klom naar €1,10.

Vind jij de nieuwe prijzen ook niet kunnen? Teken dan deze petitie. Wanneer genoeg studenten hun ongenoegen laten blijken, kunnen we de personen hogerop bereiken die voor de stijging verantwoordelijk zijn.

THOMAS MORE OVER DE PETITIE:

"Jullie zijn ons voor! In de volgende nieuwsbrief geven we tekst en uitleg bij de vernieuwde restaurants en bij de nieuwe prijzen. Het klopt dat sommige producten duurder zijn geworden, omdat STUVO helaas minder subsidies ter beschikking heeft om maaltijden te financieren. We streven nog altijd naar een evenwichtig en betaalbaar aanbod. Ook de soep is lichtjes gestegen in prijs, maar deze zou in grote soepkommen moeten bedeeld worden en niet in kleine bekers. We checken dit, beloofd."

csm_ThomasMoreShieldWhite_ff58740a1b.jpg

Door te tekenen geef ik Studenten 3 BALO toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.