Strijd tegen beslissing directie ivm middageten Faye Serlet

Via deze weg wil ik strijden tegen het onrecht dat onze dochter wordt aangedaan. Omwille van haar diabetes type 1 moet ze bij de warmeters zitten op school. Dat terwijl ze zelf boterhammen eet. De reden : omdat de poetshulp helpt toezicht houden tijdens eerste shift, de warmeters dus, omdat zij zelf mama is van een diabeet. Alle andere personeelsleden hebben scholing en/of instructies gekregen. Maar ze schuiven alle verantwoordelijkheid bij haar, in elke situatie. De leerkrachten doen zelf niks.

We snappen dat diabetes type 1 een verantwoordelijkheid is maar ze is ondertussen al 11 jaar en heeft al 7 jaar diabetes. Ze wou vandaag doorzetten om toch bij de boterhameters te gaan zitten maar ze werd nog eens op haar plaats gezet door de stagiaire.

Bij thuiskomst is ze in tranen uitgebarsten, vooral door de onrechtvaardigheid.

Donderdag wilt ze zelf naar de directrice stappen om duidelijk te maken dat ze het respectloos vindt. Ik ga haar natuurlijk met haar mee. Maar ik sta natuurlijk sterker met jullie steun.

Willen jullie zo vriendelijk zijn om je handtekening te zetten.

Alvast bedankt voor jullie steun.

Door te ondertekenen, machtig ik Elsje Abraham om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.