#stopdeknip ūüöę‚úāÔłŹ Stop de knip in de Weesperstraat!

De gemeente Amsterdam en wethouder Dijksma vinden het nodig om √©√©n van de belangrijkste verkeersaders van Amsterdam af te sluiten. Onder de noemer van 'het verbeteren van de luchtkwaliteit en leefbaarheid van de Weesperstraat' wordt het straks onmogelijk voor bewoners en ondernemers om per auto effici√ęnt de Oostelijke binnenstad te bereiken. Met deze maatregel zorgt de gemeente Amsterdam ervoor dat andere verkeersaders nog meer drukte (lees; verkeersinfarcten) te verwerken krijgt. Daarnaast zullen voertuigen flinke omwegen moeten nemen; deze voertuigen zijn langer op de weg en stoten dus meer uitlaatgassen uit. Ook heeft de gemeente g√©√©n onderzoek gedaan naar de zeer negatieve gevolgen op de luchtkwaliteit en de economie. Teken en deel deze petitie om de gemeente en wethouder Dijksma terug te fluiten. #stopdeknip ūüöę‚úāÔłŹ

Door te ondertekenen geef ik Stef toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.