Stop torenhoge dierenartskosten

77257-dogs_of_the_world.jpgHet is te gek voor woorden dat als je huisdier iets mankeert, je in de avonduren of weekenden alleen bij het binnenstappen van de dierenpost €120,00 moet betalen, buiten de medicijnen. Dat is ongeveer vier keer de prijs van een normaal consult, en sta je gewoon binnen 20 minuten weer buiten. Als eigenaar / baasje heb je geen keus, je doet op zo'n moment alles voor je doodzieke kameraad, en betaal je het.
Voor de minder bedeelden onder ons, mensen met een uitkering bijvoorbeeld, eten de rest van de maand  droog brood en komen in geldproblemen.

Je word dierenarts uit liefde voor de dieren en ze beter te maken als ze ziek zijn, toch niet om je bankrekening te vergroten.

Met een normale baan krijg je ook met weekenddiensten meer betaald, 150% ongeveer,  maar niet 4keer zoveel, dit moet verboden worden en betaalbaar blijven.

Door te ondertekenen, machtig ik Peter de Kok om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.