Stop het rooien van bomen aan de Watertorenweg in Egmond aan Zee en geef geen vergunning af voor het rooien van 28 bomen op het Erf van Mevrouw Schakel aan de Watertorenweg 14 te Egmond aan Zee.

AA6AA118-37A2-431C-92CB-32AD5B6E20EF.jpegMet deze petitie willen wij graag onder uw aandacht brengen dat de Familie Buis en de Familie Overtoom, die zich sinds 1 oktober 2020 ‘uw toekomstige buren’ noemen, het voornemen hebben om een kapvergunning, wijziging bestemmingsplan, omgevingsvergunning en een sloopvergunning bij de Gemeente Bergen aan te vragen met als doel: het rooien van 28 gezonde bomen op het Erf van wijlen Mevrouw H.N.M.Schakel (eigenares van haar bungalow plus erf) en met als doel: de sloop van haar Huis, haar Zomerhuis (14Z) en haar Blokhut aan de Watertorenweg 14, 1931BA te Egmond aan Zee. Wij willen met name De Oudste Boom van Egmond aan Zee die voor haar huis op haar erf staat graag adopteren en in bescherming nemen tegen de voorgenomen houtkap. Teken deze petitie alstublieft op tijd, geruime tijd voor de maand Februari 2021. Met vriendelijke groet, Erven Schakel.

Door te ondertekenen geef ik Erven Schakel toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.