"Stop het korten op pensioenen en ga Indexeren"

Petitie "Stop het korten op pensioenen en ga Indexeren"

Wij de Pensioendeelnemers in Nederland pikken het niet langer!

Het comité;  "Stop het korten op pensioenen en ga Indexeren" , biedt u deze petitie aan, samen met heel veel boze deelnemers aan alle pensioenfondsen.

Het doel van deze petitie is om de Regering, Tweede-Kamer en Eerste-Kamer te overtuigen dat er geen kortingen mogen plaatsvinden op pensioenen en er geïndexeerd moet gaan worden, zelfs met terugwerkende kracht 13 jaar terug.

Wij informeren u graag over het volgende:

– Denk goed na voor u begint het beste pensioenstelsel van de wereld in de prullenbak te gooien. Kijk morgen in de spiegel en besef dan, dat deze boodschap de kernboodschap is die u als volksvertegenwoordiger niet voor schut zet.

Wist u als Regering, Tweede-Kamerlid en Eerste-Kamerlid dat u zich mogelijk schuldig maakt aan diefstal van Ouderen en Werkenden van een deel van hun uitgesteld loon? Dit strafbaar is.

Ga direct over tot her Indexatie voor elke Generatie op alle pensioenen. Waarom? Omdat U als Regering, Tweede-Kamerlid en Eerste-Kamerlid anders een dief bent van de staatskas. Het mislopen van de inkomstenbelastingen, btw en accijnzen etc. vanuit de extra uitgavenmogelijkheden die pensionado’s hierdoor krijgen en de enorme inflatie kunnen bestrijden

Schaf de gemanipuleerde veel te lage rekenrente af en hanteer tenminste het gemiddelde rendement. Het echte rendement is immers veel hoger.

U weet toch ook dat:

Er reeds 13 jaar niet geïndexeerd is en er nog minimaal 4 jaar niet geïndexeerd gaat worden, ondanks de valse huidige beloften van pensioenfondsen. Dat betekent dat er 1 hele generatie al 32% is of wordt gekort op hun pensioeninkomsten. (minder koopkracht)

Er zit ca. € 1860 miljard in de pensioenbuffers. Waar jaarlijks € 45 miljard kosten vanaf gaan en er jaarlijks gemiddeld ca. € 112 miljard binnen komt, het resultaat € 67 positief per jaar is.

We over 2 jaar op € 2000 miljard pensioenbuffer staan, dit 4 x de staatsschuld is.

Wij hiermee zeker voor ons allen, jong of oud, elke generatie en deelnemer aan een pensioenfonds voor het leven is geborgd om een welvaartsvast pensioen te ontvangen, tot in de eeuwigheid.

Namens het comité  "Stop het korten op pensioenen en ga Indexeren"

Willem Heijdacker, voorzitter.

Spijkenisse

Carlos Pinto E Neto, lid

Spijkenisse

Hans de Wit

Raamsdonksveer, lid

De_Sjaak.JPG

Willem Heijdacker alias "de Sjaak"    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Willem Heijdacker alias "de Sjaak" om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.