Stop Geluidsoverlast Autocross Toldijk

In Toldijk worden in de weekenden van 31 juli en van 6 tot en met 8 augustus 2021 de jaarlijkse autocrosswedstrijden gehouden op het evenemententerrein van Vleesboerderij Garritsen. Deze wedstrijden gaan gepaard met een enorme geluidsoverlast tot ver in de wijde omtrek. De gemeente Bronckhorst verleent steeds maar weer een vergunning, Ze heeft lak aan omwonenden die tot kilometers ver in de herrie zitten, vijf dagen lang van s ’morgens negen uur tot half acht s ’avonds.

Daarom hebben is dit particuliere initiatief opgezet om de geluidsoverlast te melden. U kunt u de overlast die u ervaart omschrijven. We zouden ook graag willen weten in welke straat u woont, zodat er een goed beeld ontstaat van tot hoe ver de overlast reikt.

Met deze gegevens kunnen we dan als omwonenden het gesprek met de gemeente aan gaan. Dus, schroom niet, meld uw ervaren overlast! Want samen staan we sterker.

In verband met uw privacy: We gaan er van uit dat we via het emailadres dat u opgeeft contact met u mogen opnemen.

Meld Geluidsoverlast Bronckhorst    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Meld Geluidsoverlast Bronckhorst om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.