Stop de propaganda van Kevin p Robertson.

Screenshot_20171120-1150451.pngTijdens de jaarlijkse terugkomende Zwarte Pietendiscussie is er een journalist genaamd Kevin P. Robertson die eenzijdig verslag doet van alle anti Zwarte pieten acties. Daarin schroomt hij niet om adresgegevens van mensen online te zetten. Ook zijn de verslagen opruiend, ongepast, hij valt mensen lastig en confronteert op een manier waardoor hij agressie uitlokt. Dit is een ongezonde manier van journalistiek; als het dat al genoemd mag worden. Wij dienen een officiële klacht in bij de NVJ (Nederlandse Vereniging van Journalistiek) bekrachtigd door deze petitie.

Door te ondertekenen, machtig ik Martijn Koops om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.