Stop de lege twintigersfilm!

Er was een tijd dat de coming-of-age film  veelvoorkomend en inspirerend was. Wij (twintigers) beleefden daarin generatiekloven wereldproblemen en diepzinnige avonturen. Helaas is dit de tijd waarin intelligente twintigers steeds vaker neer worden gezet als naive, besluiteloze narcisten. Dit moet stoppen!

Met deze petitie willen we dan ook voorstellen een algeheel verbod, te bekrachtigen door een nog in te stellen commissie van censuur, op dit soort personages in te stellen.

Weg met gewauwel!

Weg met symphatieke semi-grappige lui die door hun ouders worden onderhouden (in films)!

Weg met de herkenbaarheid!

Lang leve de werkelijk interessante personage!

Ben je het hier mee eens, onderteken dan deze petitie en maak ruimte voor betekenisvolle films over mensen die anders zijn dan al je vrienden.

Door te ondertekenen geef ik hard//hoofd toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.