Stop beperking Hypotheekrenteaftrek door Samsom1

Stop de beperking van de hypotheekrenteaftrek voor bestaande gevallen!
Teken deze petitie nu!

En laat onszelf niet de klos worden, in deze economische slechte tijden, waarin iedereen al ploetert om het hoofd boven water te houden en een baan te behouden.

vr 26 okt 2012, 05:30

DEN HAAG - De VVD is door de knieën gegaan en pakt samen met de PvdA de hypotheekrenteaftrek ook voor bestaande gevallen aan. Huizenbezitters zijn daarmee definitief de klos.

Dat melden bronnen rond de kabinetsformatie aan De Telegraaf nu het regeerakkoord in principe af is. In totaal wordt de komende regeerperiode voor 16 miljard bezuinigd, één miljard meer dan tot nu toe werd aangenomen.

Kiezers die dachten door een stem op de VVD hun hypotheekrenteaftrek veilig te stellen, komen bedrogen uit. Vanaf 2014 wordt de maximale aftrek jaarlijks met een half procent verminderd. In 28 jaar wordt de fiscale stimulans beperkt van de huidige maximale 52 procent naar 38 procent.De maatregel treft daardoor als eerste huizenbezitters die nu in het hoogste belastingtarief vallen.

bron: http://www.telegraaf.nl/overgeld/hypotheken/13119745/__VVD_door_de_knien__.html