Steun onze advocaat

Iedereen kent wel iemand die in contact is gekomen met onnodige geweld. Waarbij ze verwond zijn geweest of zelfs het leven hebben gelaten. Dat is wat met mijn broertje gebeurt is, na ontvoering en enkele dagen van gruwelijke foltering is mijn broertje in hun handen dood gegaan. Wij hebben een advocaat onder de arm genomen die op de eerste plaats een mens is van vlees en bloed, hij leeft heel erg met ons mee, en heeft harde maar terechte woorden gebruikt in de media. Daardoor kan hij problemen krijgen. Met deze petitie wil ik vragen om uw handtekening om achter onze advocaat te staan en te steunen. Wij willen ervoor gaan dat daders zwaarder gestraft moeten worden voor hun daden, want het zijn de slachtoffers en nabestaanden die levenslang krijgen.

Door te ondertekenen geef ik Lila Malika Makhtout toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.