Steun eerlijke politici zoals Pieter, Omtzigt en Renske Leijten

Met deze petitie vragen wij u steun te betuigen aan eerlijke politici die op alle fronten worden tegengewerkt door de overheid en partijgenoten in hun onderzoek om misstanden bij de overheid aan de kaak te stellen.  Het blijkt dat Pieter Omtzigt vanuit zijn eigen CDA is tegengewerkt in zijn onderzoek naar de toeslagen affaire en het pensioenakkoord. Pieter omtzigt zit hierdoor nu ziek thuis. Dit kan en mag niet gebeuren in een democratisch land. Iedereen in Nederland is afhankelijk van de overheid en als de overheid de fout in gaat moet dat openbaargemaakt kunnen worden en de verantwoordelijken ter verantwoording kunnen worden geroepen.

Door te ondertekenen geef ik Henk Bergrath toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.