Steun Bewoner van Heulstraat 92 uit de Flat

De bewoner van nummer 92 woont in een vies huis. Hij maakt zijn huis niet schoon. Ik heb dit met hem besproken, maar hij wil gewoon niet schoonmaken. Hij zegt dat hij van afval houdt en liever in een vervuilde omgeving woont. Sinds 2 april woont de bewoner in de flat. Sindsdien is er een keer overgeefsel op zijn voordeur geweest en ik heb hem verteld dat hij dit zelf moet schoonmaken, want de woningbouwvereniging doet dat niet. Ik heb duidelijk gemaakt dat als hij dit niet doet, er ratten en andere insecten kunnen komen. Gisteren vroeg mijn buurvrouw mij over de stank die uit zijn huis komt, die zich zelfs naar buiten verspreidt. Ik heb die stank ook geroken en er komen nu kleine vliegjes van zijn huis naar mijn huis en in de galerij. De bewoner van nummer 92 woont in een onhygiënische omgeving en dit zorgt ervoor dat de andere bewoners zich zorgen maken over de toename van ratten, vliegen en de stank die ziektes kan veroorzaken. Meneer is al aangesproken, maar hij wil niet meewerken om zijn omgeving schoon te houden. Jullie interventie is heel belangrijk. Als de bewoner zich niet aan de huisregels en sociale normen wil houden, hoort hij niet in de flat te wonen. Onderteken graag dit petitie als je denkt dat de bewoner van heulstraat 92 uit de flat moet zijn.

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Yamen Ourabi alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Wij zullen uw huisadres niet openbaar online weergeven.

Wij zullen uw postcode niet openbaar online weergeven.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden:
Ik machtig Yamen Ourabi om de gegevens die ik op dit formulier verstrek aan de volgende partijen te overhandigen: