Speeltuin in Santpoort-Noord de Driesprong.

Wat?

Een speeltuintje creëren voor de buurtkinderen.

(Speeltuin de Driesprong).Image_(2).jpegImage_(1).jpegImage5.jpeg

Waar?

Op de hoek van de Broekbergenlaan en de Rijksweg.  Het stukje gras kan echter echter volledig of deels anders worden benut.

Waarom?

Het kan volgens de buurtbewoners een ideale plek zijn voor het inrichten van een speeltuintje met een hek eromheen.

Er is  nog geen toezicht/speeltuin voor kinderen tussen de leeftijd categorie : 2 tot 12 jaar, noch is er op dit moment een plek om te spelen waarbij de kinderen niet een drukke straat hoeven te kruisen. Een speelplaats zou voor de kinderen van het blok huizen van de Broekbergenlaan, Rijksweg Velserstraat, Huis ten Biltstraat en de straten tot de Bosbeekschool op de Wustelaan een ideale plek zijn om samen te komen en een velige speelplek te hebben.

Wij als ouders en verzorgers vinden het belangrijk, zeker in deze tijd, dat er ook een toezicht/speeltuintje komt in SantpoortNoord. De kinderen uit het dorp hebben hier behoefte en baat bij, omdat veilig spelen ook moet kunnen in SantpoortNoord!

Alleen met veel handtekeningen en jullie collectieve steun kunnen wij dit plan voortzetten!

Door te ondertekenen geef ik D.Schurgers toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.