Skatepark Uithoorn

Goedendag! Ik ben ciske elgolli 16jaar en step graag. Dat zou ik graag willen doen en nieuwe tricks leren helaas is dat niet meer mogelijk omdat skatebaan uithoorn verouderd is en er veel stuk is. Ik heb een aantal maanden geleden een email gestuurd naar de gemeente om te praten over het skatepark. Ik heb na 3weken een reactie gekregen ik heb daar op geantwoord en daarna niks meer van hun gehoord. Na een aantal maanden dacht ik laat ik het nog een proberen email gestuurd en geen antwoord helaas. Ik dacht dus laat ik naar het gemeente huis gaan met n paar vrienden. De mevrouw achter de balie zei dat we moesten bellen om een afspraak te maken, ik heb gebeld en de mevrouw aan de telefoon zei dat ik online een afspraak moest maken of een email moest sturen. Ik kan dus geen afspraak maken online en op email krijg ik geen reactie. Daarom wil ik mensen vragen als zij misschien ideeën hebben hoe ik in contact kom de gene over sport en buiten toestellen etc. Ook wil ik vragen hoe ik dit beter kan aanpakken. Ook wil ik vragen wie mij en de andere suport om het skatepark beter te kunnen maken want volgends mij willen een aantaal kinderen/volwansenen leren skaten.Want de skatebaan verouderd alleen maar meer en wordt steeds gevaarlijker voor de kleine kinderen tussen 5 en 12 dus als iemand wat weet of kan regelen zou u het dan kunnen melden in de reactie's⬇️

Door te ondertekenen, machtig ik Ciske om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.