Skatepark Meldert

In Meldert hebben de jongeren niet veel te doen behalve de voetbalclub en de scouts maar jammer genoeg moet je voor beide betalen. We zouden graag een skatepark hebben in Meldert hier zou je dan gratis binnen mogen en moeten de jongeren niet helemaal naar Aalst gaan voor even met hun vrienden te zijn. Op dit moment moeten de jongeren elke keer en hele afspraak maken alsof het een event is. Dus voor de jongeren zou dit super leuk zijn om gewoon in hun eigen dorp snel en eenvoudig met vrienden af te spreken. Volgens ons  zijn er zeker veel skaters met heel veel potentiël in Meldert. Dus onze vraag aan de gemeente is om een mooi skatepark te bouwen in Meldert.

Gust Bornauw, Jules Van Cauwenberge, Alexander Van Biesen    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Gust Bornauw, Jules Van Cauwenberge, Alexander Van Biesen om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.