Sam moet blijven!

ASSENDELFT - Begin mei verloor de 20-jarige Sam uit Assendelft zijn moeder aan de gevolgen van een hersentumor. Nu dreigt hij dakloos te worden. Hij moet de woning van zijn moeder uit, omdat hij geen woonjaren heeft opgebouwd en de huur niet zelfstandig kan betalen.

Woningbouwvereniging Eigen Haard begon voordat de moeder van Sam was overleden al met onderhandelen. Eerst zou hij maar twee maanden mogen blijven, maar dat werd door de hulp van een kennis opgerekt tot zes maanden. Zo meldt NH Nieuws.

Sam is opgegroeid in het huis waar hij samen met zijn moeder woonde. Ze hoopten dan ook dat hij na haar overlijden in de woning zou mogen blijven, maar hij kan zelf de huur niet betalen. Daarnaast heeft hij ook geen woningjaren opgebouwd. De twintiger deed een oproep op Facebook. Het bericht werd ruim zeshonderd keer gedeeld.

Teken de petitie!

Deze jongen heeft het al moeilijk genoeg en verdient een kans!!

1. Screenshot_20180714-213103_Facebook.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Bertran slegers om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.