Rutte moet weg

Murk Rutte is ongeloofwaardig én onhoudbaar!

Na het 'verkiezingsbedrog' -vooraf was door de voorspellingen van het RIVM al duidelijk dat de voorgestelde versoepelingen per eind maart/begin april niet door zouden gaan- heeft de zoveelste leugen en niet bestaande of afwijkende herinnering duidelijk gemaakt dat deze man speelt met de waarheid. Hij maakt zijn 'eigen waarheid', spreekt over steun en geloof van o.a. D66 en CDA terwijl die in het "Omtzigt en verkenners debat" toch heel wat anders hebben verwoord.

En WIE GELOOFT RUTTE NOG BIJ EEN VOLGENDE SITUATIE? JUIST, NIEMAND! En die sitauties gaan komen en bij iedereen zal er een twijfel bestaan bij de woorden van Rutte! "Spreekt hij deze keer wel de waarheid?" Het vertrouwen is onherstelbaar beschadigd, en dat is onacceptabel bij een persoon op deze positie.

En als deze man dan ook nog karakter mist en de eer niet aan zichzelf houdt, dan zijn "wij met ons allen" aan zet om hem duidelijk te maken dat dit echt niet kan en wij dit niet accepteren.

Door te ondertekenen, machtig ik P.Arts om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.