Ruimte voor Legale Automeetings Regio Limburg

Wij willen graag een mogenlijkheid om legale auto meetings te houden.
Een plek waar wij als liefhebbers van autos Getuned of niet getuned samen kunnen komen. & samen te genieten van elkaars autos en onze passie te delen! Al dan al niet het voorbeeld zoals de afgelopen periode in het noorden van de provincie. Wij willen graag kunnen genieten van elkaars autos zonder gekkigheid van burnouts, revven, en of driften! Gewoon lekker gezellig genieten, zeker met in het vooruitzicht het voorjaar en de zomer zal hiertoe aleen maar meer behoefte zijn! Aleen lijken gemeentes niet mee te willen werken door negatieve ervaringen in het verleden. Toch willen wij. Graag zoveel mogenlijk handtekeningen inzamelen om dit toch te kunnen realiseren door welicht een samenwerking met gemeentes om zo ook Illigale meetings die slechte naam en overlast veroorzaken.

Quinten de Vos (Quber.045)    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Quinten de Vos (Quber.045) om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

We zullen uw telefoonnummer niet openbaar online weergeven.