Roosendaal, blijf van onze fiets af!

Je kent het wel. Je komt in de ochtend op het station van Roosendaal aan én, wat een verassing, er is nul plek. Hierdoor zet je jouw fiets naast de rij van andere fietsen en loop je naar je trein. Eenmaal terug gekomen van een lange school- en/of werkdag, leuk uitje met collega's of een bezoekje aan een verre vriend is ineens je fiets weg.

Ja, de gemeente heeft hem, want hij stond klaarblijkelijk enorm in de pad.

Een aantal maanden geleden werden de fietsen nog gelabeld en kwam je er met een waarschuwing nog vanaf. Dit is helaas gedaan!
Nu pakken ze zonder pardon je fiets mee.

Gisteren 23-2-2015 zag ik mijn eigen fiets ook niet meer en stond ik samen met acht medestudenten mijn fiets te zoeken, tevergeefs. Buiten dat werd het getal medestudenten telkens wat groter.

Er zijn al zoveel brieven, klachten, etc. naar de gemeente gegaan met oplossingen en ideeën en ze doen er niks aan. Dan nu maar met wat actie.
Als Roosendaal hun jongeren wilt behouden, dan mogen ze daar best wel wat voor doen.

Het idee achter deze petitie is dan ook om samen met de gemeente met een oplossing te komen voor deze vorm van stallen.

- Roosendaal, blijf van onze fiets af! -