Red Spike van een zelfstandig en gevaarlijk leven

Het hondje Spike woont op de Kasteeldrift in Nieuwegein, maar leeft een zelfstandig bestaan. Hij moet zichzelf uitlaten. Hij is zelfs in de Albert Heijn gesignaleerd op City Plaza! Ook is hij meerdere keren al aangereden of bijna aangereden. De eigenaren hebben zelfs tegen die mensen gezegd dat het dan zelf hun schuld is, maar de hond in huis opsluiten vinden ze zielig. Waarom neem je dan een hond? Je moet er wel mee gaan wandelen, maar dat is waarschijnlijk te veel moeite voor de eigenaar.
meerdere keren is de dierenbescherming en dierenpolitie gebeld, maar tot nu toe gebeurd er niks en wordt het hondje aan zijn lot over gelaten tot het een keer fout gaat.
Dit moet stoppen!

Teken de petitie en we zullen dit overhandigen aan de dierenpolitie.

Hopelijk krijgt Spike dan een leven en een huis die hij verdient!

Door te ondertekenen geef ik Bianca Spijker toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.