Red ‘Remembrance Week’ in Londen voor en door onze NL wapenbroeders

Sinds 1979 is de Bond van Wapenbroeders present rondom en op Remembrance Sunday in Londen om onze wapenbroeders, kameraden en dierbaren te herdenken. Deze eervolle en unieke traditie verdwijnt als het hoofdbestuur het voorstel aanneemt de financiële bijdrage te stoppen conform rapport Toekomstvisie.

Wij

Leden, donateurs en sympathisanten van de Bond van Wapenbroeders

constateren

• dat het hoofdbestuur zijn financiële bijdrage aan Remembrance Week wil intrekken vanaf 2024,
  • dat o.a. kransen en voorgangers van herdenkingsdiensten in de RAF-kerk St Clement Danes, op het Nederlandse ereveld Mill Hill en bij de Cenotaph niet meer kunnen worden bekostigd,
  • dat deelnemers zelf altijd al hun reis- en verblijfkosten betalen; zij ware ambassadeurs voor de BvW zijn en al 44 jaar voor internationale bekendheid zorgen door BBC-opnamen bij de Cenotaph Parade;

en verzoeken

het hoofdbestuur van de Bond van Wapenbroeders hun financiële bijdrage aan de herdenkingen op en rondom Remembrance Sunday in Londen voort te zetten, opdat wij onze gevallen Nederlandse wapenbroeders en alle anderen die hun leven verloren tijdens oorlogen en conflicten kunnen blijven herdenken en eren.

Lest we forget!

BvW Bondscie Remembrance Day

191108_Mil_28d_JaBo1.jpg

Christ van den Heuvel, Bond van Wapenbroeders, Vz. Bondscie Remembrance Day    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Christ van den Heuvel, Bond van Wapenbroeders, Vz. Bondscie Remembrance Day om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.