Red het schoolreisje 2024!

Met deze petitie willen wij het schoolbestuur oproepen om alternatieven te onderzoeken, zodat het schoolreisje 2024 kan doorgaan! Wij ouders zijn bereid mee te denken naar alternatieven.

Een schoolreisje is een ervaring voor het leven. Een schoolreisje draagt bij aan de ervaring en herinneringen die de kinderen zullen hebben aan hun basisschooltijd. Eveneens zijn schoolreisjes zijn een waardevolle aanvulling op de ontwikkeling van de kinderen en draagt dit ook bij aan de teambuilding.

We snappen dat niet alle ouders hebben (kunnen) bijdragen aan de ouderbijdrage. Echter zien wij de noodzaak er niet van in om het schoolreisje in zijn geheel af te lassen als het gaat maar om 10-15% van de totale ouders die niet heeft kunnen bijdragen.

Nogmaals willen wij het schoolbestuur verzoeken, om vooralsnog het besluit te herzien en mogelijke alternatieven te verkennen eventueel samen met de ouders!

Door te ondertekenen, machtig ik Ouders van Columbusschool om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.