Red de watertoren van Zwevegem

Hoeveel van jullie Zwevegemnaren zijn opgegroeid, hebben mooie herinneringen of willen dat de bekende bol van Bekaert te Zwevegem blijft?? Teken dan aub de petitie in de hoop de bekende bol van Zwevegem, het industriële erfgoed en de skyline van de gemeente te bewaren? Zwevegem zonder de bol is Zwevegem niet meer, na Transfo en de gele kraan is dit een kenmerkend teken van identiteit, historisch erfgoed en teken van welvaart in onze mooie gemeente. Ik hoop van harte dat dit mooie monument een andere mooie bestemming kan krijgen. Een bar, een restaurant, een uitkijktoren,... Help de bol te redden en teken de petitie!!

Door te ondertekenen geef ik Charley Rommens toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.