Red de sereniteit van de Patrasche site

De unieke site van het Gefusilleerdenoord in Oostakker wordt opengesteld voor het publiek. Hiervoor zouden bunkers worden afgebroken, en ook de ommuring wil men verwijderen. Wij, vrienden en sympathisanten van Patrasche, een organisatie die heel kwetsbare jongeren opnieuw een toekomst geeft, aanvaarden dit niet en vragen daarom met aandrang deze site NIET te bruuskeren en bereid te zijn alternatieven te bespreken.   De site is een "unieke" en "stille" entiteit niet alleen met een hoge historische waarde maar ook en vooral met een therapeutische gevoeligheid dankzij Patrasche. In Vlaanderen is de hulpverleningscontext van Patrasche, waarop heel veel mensen beroep doen, UNIEK en moet dus au sérieux genomen worden. IMG_20181010_151642_resized_20181010_063545731_(1).jpgIMG_8253.jpg

Patrasche VZW Animal Assisted Therapy Belgium    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Patrasche VZW Animal Assisted Therapy Belgium om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.