RED BUURTSCHAP DE PALS

GEMEENTERAAD VERSCHEURT ANSICHTKAART

AnsichtPals3.png

Onlangs is een ontwikkelingsvisie voor buurtschap De Pals opgesteld. Dit in opdracht van de gemeente en met inspraak van onder meer bewoners en omwonenden. Deze visie gaf een beperkte mogelijkheid tot nieuwbouw, met behoud van de cultuurhistorische en landschappelijke waarden van het buurtschap. Door de  gemeenteraad is inmiddels besloten om de ontwikkelingsvisie te wijzigen en een onbeperkte hoeveelheid nieuwe woningen toe te staan. Aan de Rijndijk mag zelfs, naast zoveel mogelijk laagbouw, hoogbouw verrijzen.

Bent u vόόr het behoud van het schilderachtige karakter van het buurtschap onderteken dan deze petitie!

Door te ondertekenen, machtig ik Els Tinneveld om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )