Ramen die open kunnen!

Hierbij vragen wij uw aandacht voor het plaatsen van ramen in onze lokalen die open kunnen. Alleen het danslokaal heeft inmiddels 2 ramen die open kunnen zodat we na iedere les kunnen ventileren. Samen met Flint en de andere huurders van het Cultuurhuis zijn wij al meer dan een jaar bezig met het verkrijgen van een vergunning voor nieuwe ramen die open kunnen in de andere lokalen. Zeker in deze Coronatijd is dat van groot belang! Helaas ontvangen wij geen antwoord vanuit de Gemeente. Daarom vragen wij u onze petitie te tekenen zodat wij zo snel mogelijk per lokaal 2 ramen krijgen die open kunnen en onze cursisten in een goed geventileerd lokaal hun les kunnen volgen.

open_raam.jpg

Barbara van Lint - Directie Theaterschool De Springplank    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Barbara van Lint - Directie Theaterschool De Springplank om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.