Pieter Nieuwland College teveel HO’s, toetsen, PO’s en huiswerk

Pieter Nieuwland College geeft veel huiswerk, toetsen en praktische opdrachten. Veel meer dan op normale schooldagen. Ook krijg je minder mee met online lessen en snap je de stof minder goed. Nu moeten leerlingen de stof zelf uitzoeken, omdat ze het niet goed begrijpen en heel veel huiswerk maken. Daarboven op komen er nog veel toetsen aan, een toetsweek waarbij sommige vakken de stof van toetsweek 3 en 4 doen. Ook zijn er praktische opdrachten voor vakken die ook erg veel werk kosten. Alles zelf uitzoeken en begrijpen kost al erg veel zelf discipline, om dan ook nog te leren voor de toetsen en al je huiswerk te maken kost veel meer tijd dan toen de leerlingen nog naar school konden. Deze petitie is gestart omdat de school teveel op geeft in te weinig tijd. Meeste leerlingen hebben weinig vrije tijd, en door de Corona crisis word het alleen maar minder.

Namens V4 en andere leerlingen van het Pieter Nieuwland College    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Namens V4 en andere leerlingen van het Pieter Nieuwland College toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.