Petitie voor vrije voorbereidingsdag voor Toetsweek 3

Beste medeleerlingen,

Wij, de ondergetekende leerlingen van 't HoogheLandt, willen graag jullie aandacht vragen voor een belangrijke kwestie met betrekking tot onze studieomgeving. Altijd hebben wij de waardevolle mogelijkheid gekregen om de dag voor de toetsweek vrij te besteden aan een optimale voorbereiding op onze toetsen. Helaas is deze traditie in de derde toetsweek komen te vervallen, wat wij als een ongunstig ervaren.

Het belang van een voorbereidingsdag voor toetsen kan niet genoeg worden benadrukt. Deze extra dag stelt ons in staat om:

1. Effectief te studeren: Een dag extra om te focussen op de lesstof verhoogt de effectiviteit van onze studie-inspanningen en draagt bij aan betere resultaten.

2. Stress te verminderen: De druk van toetsweken kan overweldigend zijn. Een extra dag biedt de mogelijkheid om stress te verminderen en op een meer ontspannen manier de toetsperiode in te gaan.

3. Diepere begrip te bevorderen: Een rustige voorbereiding bevordert een dieper begrip van de leerstof, wat op lange termijn bijdraagt aan een betere kennisopbouw.

Wij begrijpen dat er altijd uitdagingen zijn bij het organiseren van schoolactiviteiten, maar we zijn ervan overtuigd dat het behouden van de voorbereidingsdag in het belang is van de algehele leerervaring van de leerlingen.

Daarom roepen wij op tot steun voor deze petitie, met als doel de om de vrije voorbereidingsdag voor de toetsweek terug te laten komen. Samen kunnen we een positieve verandering bewerkstelligen en de kwaliteit van ons onderwijs verbeteren.

Teken alstublieft deze petitie en deel het met medeleerlingen. Laten we samen streven naar een omgeving waarin wij het beste uit onszelf kunnen halen.

Met vriendelijke groet,

Daniël Rekké
v4a
d.rekke@edu.hooghelandt.nl

Door te ondertekenen, machtig ik Daniël Rekké om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen deze informatie niet openbaar online weergeven.