PETITIE OM DE MOGELIJKHEID TE BEWAREN OM NAAR EEN DAGCENTRUM TE GAAN TEGEN EEN BETAALBARE PRIJS VOOR MINDERVALIDEN

Wil jij dat jou familielid of kennis nog tegen een betaalbare prijs naar een dagcentrum kan gaan? Teken dan deze petitie. In de toekomst ziet het er slecht uit voor de mindervaliden om tegen een betaalbare prijs naar een dagcentrum te kunnen gaan. De staat wil de subsidies drastisch verminderen waardoor de kosten voor transport, infrastructuur, voeding en activiteiten enorm gaan stijgen van het nieuwe jaar. Momenteel worden de berekeningen gemaakt en kan het zijn dat je mindervalide familielid of kennis dit niet meer zal kunnen bekostigen omdat hun inkomsten niet zo hoog liggen als bij een werkende mens. Hoeveel van hen zullen thuis moeten blijven of gaan aankloppen bij het OCMW om dit te kunnen bekostigen? Om dit tegen te gaan willen we graag dat jij deze petitie tekent zodat we aan de overheid kunnen laten weten dat wij hier niet mee akkoord gaan.

Door te ondertekenen, machtig ik Janssens Katja om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.