Parking rond Arena / Deurne-Zuid

Wist je dat alle bovengrondse parkeerplaatsen langs de zuidrand van de Arenawijk in Deurne-zuid verdwijnen? En de garages onder en naast de te renoveren gebouwen verdwijnen. Nog meer : de parkeerruimtes vóór Arena worden ook verminderd! De parkeerdruk in de omliggende straten zal alleen nog toenemen. Dat kan niet! Volgens de stadsdiensten moet niemand een wagen hebben na de verbouwingswerken aan de zuiderkant van de Arenawijk. En als er iemand op bezoek komt met een auto, wat dan? Mindervaliden? Ouderen die boodschappen doen? Personen met kindjes? Iedereen heeft van tijd tot tijd een auto nodig al dan niet als eigenaar. Ben je net als ik er ook niet met akkoord en voor het behoud van het huidige aantal parkeerplaatsen in de (zuidrand van) de Arenawijk, onderteken dan deze petitie en laat je horen.

Stefan Parmentier - Muggenberglei -Deurne    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Stefan Parmentier - Muggenberglei -Deurne om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.