Zeg nee tegen paintballcentrum op de Kwartiersedijk in Babberich.

Geniet u ook zo van de rust op de Kwartiersedijk? Help ons dan die te beschermen!

De gemeente Zevenaar wil middels het aanpassen van het bestemmingsplan paintball toestaan op het terrein bij het oude natuurbad Het Kwartier, voorheen en bij sommigen beter bekend onder de naam Rivo Torto.

Het terrein ligt tussen diverse woningen en pal aan het Babborgapad, het eerste internationale klompenpad.

Paintballgeweren maken knallen van 100 decibel en hoger. Het voornemen is, om op dat kleine stukje grond, groepen tot 40 personen tijdens een spel van 2 à 3 uur 100 tot 500 verfballetjes per speler af te laten schieten d.m.v. een semi-automatisch paintballwapen met perslucht. Het geluid daarvan zal tot ver op de Kwartiersedijk en Eltenseweg te horen zijn.

Daarom gaan wij in bezwaar tegen dit plan. Deze petitie wordt bij dat bezwaar aangeboden aan de gemeenteraad en wij gaan de gemeenteraad vragen om dit plan tegen te houden.

De volledige plannen vindt u op ruimtelijkeplannen.nl onder nummer  NL.IMRO.0299.BP00PAINTBALL-ON01

Door het ondertekenen van deze petitie verklaart u tegenstander te zijn van paintball op het terrein bij het oude natuurbad en het verzoek aan de gemeenteraad om het plan tegen te houden te ondersteunen.

Alvast hartelijk dank voor uw hulp, ook namens onze honden en paarden,

de bewoners van Eltenseweg 4a, Eltenseweg 6, Kwartiersedijk 4 en Kwartiersedijk 7    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik de bewoners van Eltenseweg 4a, Eltenseweg 6, Kwartiersedijk 4 en Kwartiersedijk 7 om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen deze informatie niet openbaar online weergeven.