Open de horeca! De horeca ondernemers gaan geestelijk en financieel compleet kapot.

Mededelingen aan het nieuwe kabinet.

Uw rekeningen worden wellicht allemaal automatisch afgeschreven en u krijgt geen aangetekende brieven omdat u niet meer rond kunt komen.

Wij als horeca bedrijven gaan compleet naar de grond zowel geestelijk als financieel door de eeuwige lange sluitingen en alle maatregelen is het voor ons niet meer mogelijk om zakelijk als privé onze lasten te kunnen betalen. Maar wij hebben ook gezinnen met jonge kinderen of oudere kinderen die ook een dak boven hun hoofd nodig hebben.

Wij als anderhalf jaar draaiende horeca komt voor geen enkele steun vanuit de overheid in aanmerking. Daarom druk ik u op het hart laat ook ons weer open en overgebleven maaltijden schenken aan de minder bedeelden dan dat er straks een nog grotere aanvraag van horeca ondernemers zich meld bij de voedselbank en bedrijven uit het straatbeeld verdwijnen en schulden oplopen omdat wij niet meer rond kunnen komen.

OPEN DE HORECA!

Door te ondertekenen, machtig ik Sita Vriesinga om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )