On-gecontracteerde thuiszorg toegankelijk voor iedereen

De thuiszorg loopt vast, dit zal de komende jaren alleen maar toenemen. De zorgvragen kunnen niet of nauwelijks direct gehonoreerd worden. Lange wachtlijsten aan de orde. ( On-gecontracteerde zorgaanbieders willen zeker daar waar nog plaats is zorgaanvragen aannemen) On- gecontracteerde zorgaanbieders worden ook benaderd door huisartsen en zorgverzekeraars maar het wordt hen onmogelijk gemaakt. Vervelend voor cliënt en veel administratie voor de on-gecontracteerde zorgaanbieder. On-gecontracteerde zorgaanbieders moeten nu eerst toestemming hebben van zorgverzekeraar dan indicatie stellen, kunnen niet rechtstreeks declareren met zorgverzekeraar. Tot een paar jaar geleden kon on-gecontracteerde Thuiszorg ook direct declaren via Vecozo aan zorgverzekeraar, maak dat ook ( weer ) mogelijk in het bijzonder voor het gemak voor de cliënt

Anja Kluijtmans ( NESA Zorg )    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Anja Kluijtmans ( NESA Zorg ) om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.