Ole uit de Apenliefde lieve mensen!

Ole.jpeg

Het is u niet ontgaan. Babyboy Ole Berendsen die niet wil/kan omgaan met de welbekende Apenliefde. Zoë (Vriendin) of zelfs gamen boven gezellig doen zetten. Bah! Ik krijg kotsneigingen achter deze computer. We gaan daarom sancties instellen om dit gedrag tegen te gaan. We zetten meteen de zwaarste sanctie dus ook in, we winden er geen doekjes om. Een belangrijke regel is dat alle leden eens moeten zijn met deze sanctie. Een apenliefde stem tegen is catastrofaal en dan kan deze sanctie ook niet worden uitgevoerd. Denk goed, stem wijs. Ik denk zelf dat iedereen al onbewust weet wat ze willen dus stem er ook naar.

Door te ondertekenen, machtig ik Dhr Nilas en Philip om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )