Niet iedereen die motor rijdt is crimineel!!!

1. Beste lezers.

Zoals jullie weten wordt er vaak al een oordeel genomen over motorclubs. Helaas kijken ze niet naar een persoon. Nee iemand heeft een leer jasje aan en wordt bestempeld als crimineel. Ik vind dit schandalig ten eerste sommige mannen zijn veteranen die meerdere keren hun leven hebben gewaagd voor de vrijheid van iemand anders zelfs brandweermannen leraren ziekenhuis personeel raken hierdoor hun banen kwijt terwijl hun hun taak al jaren goed en perfect uitvoeren ik vind dat dit moet stoppen en niet alles en iedereen over 1 kam scheren. Ik dacht dat wij in een land van vrijheid leefde en geen discriminatie.

Deel deze petitie zo veel mogelijk

Door te ondertekenen geef ik Michael looij toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.