NEEN tegen een wapenhandel in Lissewege .

Via een aanplakbrief vernemen wij de aanvraag tot het bekomen van een vergunning voor de opslag van munitie met een maximum van 10 kilogram pyrotechnisch sas doorSnipergradesystems.eu in het pand in de Stationsstraat 37, 8380 te Lissewege met als doel het uitbaten van een wapenhandel. Als bewoners willen verzetten wij ons tegen de komst van een wapenhandel op deze plaats en wensen wij dan ook om volgende redenen bezwaar in te dienen:Bij de verkoop van vuurwapens en munitie rijst onmiddellijk de vraag omtrent veiligheid. De wapens zullen geleverd, opgeslagen en verhandeld worden in dit pand midden in de dorpskern.

Teken aub deze petitie indien u ook niet akkoord bent met de komst  van een wapenhandel in Lissewege ( vroegere KBC bank)

Mathijs Goderis & Boussemaere Kelly    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Mathijs Goderis & Boussemaere Kelly om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.