Nederland niet naar WK Qatar

Als ik het niet doe dan doet blijkbaar niemand het.De mensen met een positie in de voetballerij zijn bang hun nek uit te steken en om hun positie te verliezen. Terwijl er mensen naar Qatar gaan, hun paspoort moeten inleveren en pas deze terug krijgen als het project van het stadion maken af is.

Het Nederlands elftal maakt nu tegen Derksen een statement waar ze alle recht toe hebben maar ze gaan we spelen in Qatar. Als je het hebt over gelijkheid? Als je het hebt over mensen uit een land met weinig perspectief die daar komen werken in barakken en maanden moeten wachten op hun geld.. Die ze wel of niet krijgen?

Bron:

www.amnesty.nl/actueel/honderden-arbeidsmigranten-in-qatar-wachten-nog-steeds-op-hun-loon

Deze online petitie voor voldoende draagvlak en zal bij overschrijden 100.000 handtekeningen naar de aanvoerder van het Nederlands Elftal worden gestuurd.

Deel, kopieer en plak onderstaande link via bijvoorbeeld de Twitter,  Instagram of WhatsApp.

Door te ondertekenen geef ik van Diessen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.