Natte voeten op de flaasbloem

Goede dag,

Naar aanleiding van het nieuwe beleid op camping de Flaasbloem in Chaam start ik deze petitie.

Toen wij de nieuwe regels voor ons kregen was ik erg teleurgesteld.  Het nieuwe beleid wat onder het mom van natuurlijk gras behoud werd aangekondigd stelde mij zeer teleur. Ik ben absoluut een natuurliefhebster en ben voor groen.  Maar om even de nadelen op een rijtje te zetten. Als er onder de luifel geen doek/zeil/vlonder  oid mag komen te liggen wordt de huidige grasmat juist nog veel meer beschadigd.

De afwatering in op grote delen van de camping al echt slecht.  Dus zullen veel mensen met natte voeten komen te zitten.  Lopen in/ op gras waar water op staat zal de wortels doen los komen. Het wordt dan natuurlijk een enorme blubber bende. En als er dan geen regen valt wordt het stofhappen. Want het gras onder de luifel zal kapot gelopen en gezeten worden.  Hier door wordt  een groot gedeelte van het kampeercomfort afgenomen. Dan nog niet te spreken over hoe de toiletgebouwen eruit gaan zien als met onze modder laarzen moeten gaan plassen.

Bijgaand zijn foto's van het stukje VOOR mijn luifel.  Let op  daar zitten wij nooit.  Dit is enkel van het in en uit lopen.  Welk gras moet er natuurlijk behouden worden?  Staat na 2 weken al geen gras meer.

Mijn oplossing in deze is dus een goede deugdelijke afwatering en het toestaan van doek/ zeil/ pallets oid onder de luifel.

Door te ondertekenen, machtig ik P Balemans om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.