Nathan van der Gunst back online

Wij willen graag dat Nathan van der Gunst (Acid) weer inkomsten kan genereren met YouTube. Iedereen maakt fouten. Iedereen verdiend een nieuwe kans en iedereen mag zichzelf op zijn minst verklaren. Teken daarom deze petitie en steun Nathan. De petities zullen aangereikt worden aan YouTube België.

Wij zien dat het voor Nathan langzaam onmogelijk word zijn geschil met YouTube op te lossen.

Wij constateren dat er op zijn minst een gesprek, in een formele omgeving, met gesprekspartners van YouTube op een door hun gekozen plaats mogelijk moet zijn. In dit gesprek willen we het geschil voorgoed beëindigen en met een schone lei doorgaan door middel van afspraken met als uiteindelijk doel zijn partnership en inkomsten mogelijkheden terug te verkrijgen op een wijze die voor iedereen haalbaar is.

Wij willen jullie allemaal hierdoor verzoeken om deze petitie te tekenen. Laat Nathan je steun zien in deze moeilijke tijd voor hem.

Door te tekenen geef ik Mik Te toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.