Meer woonwagen standplaatsen met woonwagen in Oldenzaal

Doormiddel van het tekenen van deze petitie geeft u aan van mening te zijn dat er momenteel te weinig woonwagen standplaatsen met woonwagen zijn voor van orgine woonwagenbewoners/reizigers, roma & sinti. Hierbij geeft u aan het eens te zijn met het besluit van de ombuds man uit 2018. Dat het beleid wat de woningstichting en gemeente tot op de dg van vandaag uitdragen doormiddel van de minimale wooncapaciteit mbt woonwagenlocaties in strijd is met het uitgesproken en besloten besluit van verschillende organen. Denk hierbij aan, UNESCO,CRD,ECRI,ombudsman,humanrighst,rijksoverheid,etc.. En bent u van mening dat er extra woonvoorziening zou moeten komen om de woonwagencultuur in stand te houden.

Door te ondertekenen geef ik Doortje Gühnen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.