Mediatheek in de grote pauze weer alleen voor bovenbouw

In de afgelopen weken/maanden zitten er in de grote pauze enorm veel onderbouwers in de mediatheek. Deze gebruiken dit als eet en chill plek en zijn jammer genoeg vaak erg luidruchtig. Dit is nogal hinderlijk voor de bovenbouwers, die deze tijd graag gebruiken (en in sommige gevallen zelfs enorm nodig hebben) om te leren. Persoonlijk heb ik het een tijdje aangekeken maar ik merk dat ik niet de enige ben die zich hieraan ergert. Aangezien er tot zover niks aan wordt gedaan ben ik deze petitie gestart. Toen wij in de onderbouw zaten mochten wij ook niet in de grote pauze in de mediatheek komen en ook toen was dit met goede reden.

Door te tekenen geef ik Tammo Breedveld toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.