SailToSale Marketing & Sales: Marokko/Turkije bundel

“SAILTOSALE MARKETING & SALES IS BEZIG MET EEN UNIEK CAMPAGNE, NAMELIJK DE MAROKKO/TURKIJE BUNDEL. WIJ STARTEN ONZE PETITIE OM EEN MAROKKO/TURKIJE BUNDEL TE VERWEZENLIJKEN BIJ T-MOBILE VIA SAILTOSALE MARKETING & SALES. HIERVOOR HEBBEN WIJ WEL JULLIE HULP NODIG. HET ZOU TOCH GEWELDIG ZIJN ALS WIJ BINNENKORT OOK T-MOBILE IN TURKIJE EN MAROKKO KUNNEN GEBRUIKEN. ZORGELOOS VANUIT MAROKKO EN TURKIJKE NAAR NEDERLAND BELLEN EN VANUIT NEDERLAND WEER NAAR MAROKKO EN TURKIJE.

DOE MEE EN TEKEN NU VOOR DEZE PETITIE EN LATEN WIJ DIT SAMEN VERWEZENLIJKEN!!!

CHECK ONS OP!!!!!

www.sailtosale.nl                                                                       www.facebook.com/sailtosale

logotje.jpg

SailToSale Marketing & Sales    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik SailToSale Marketing & Sales om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.