Marja van Bijsterveldt is de slechtste burgemeester van Nederland

Marja van Bijsterveldt is gekozen door de politici en ambtenaren uit de provincie als beste bestuurder van Zuid-Holland. Dus in deze mutual admiration society heeft ze het best weten te lobbyen voor deze nominatie.

www.bestebestuurder.nl ;

“Burgemeester Van Bijsterveldt is in de eerste ronde door lokale en regionale politici, bestuurders, secretarissen en griffiers uit haar provincie verkozen tot de beste bestuurder van Zuid-Holland. In de tweede ronde neemt zij het op tegen de beste bestuurders van de overige provincies en de waterschappen.”

Wat de burgers ervan denken interesseert ze blijkbaar minder. De horeca ondernemers zullen het er niet eens zijn, met deze nominatie. Zij kennen Marja van Bijsterveldt als iemand die de corona-maatregelen uiterst streng handhaaft. Tevens maakte ze gebruik van undercovergasten om mogelijke overtredingen op te sporen. Hiervoor is door de gemeenteraad teruggefloten.

Ook geeft ze niet echt om de privacy van haar burgers. Ze liet haar ambtenaren meegluren op de sociale media. Ook hier moest ze worden teruggefloten.

Ik nomineer haar als slechtste burgemeester van Nederland. Steun deze nominatie!

Door te ondertekenen, machtig ik Een Delftenaar om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.