Maasdijk alleen bestemmingsverkeer op zondag

Wat was het heerlijk rustig op de Maasdijk, op paaszondag 2020! Géén groepen motoren, géén schreeuwende wielrenners, alléén bestemmingsverkeer. Dit gaf ons als bewoners de kans om te genieten van de rust en het mooie weer in de prachtige omgeving waar we wonen.

Wij pleiten ervoor om íedere zondag alleen bestemmingsverkeer toe te laten op de Maasdijk, om de overlast op één dag in de week in te perken. Wat overlast is er zeker van deze lawaaierige groepen dagjesmensen. Zes dagen per week zijn deze dagjesmensen van harte welkom om de mooie omgeving waar we in wonen te bewonderen, maar op zondag is het tijd voor óns!

Door te ondertekenen geef ik Bewoners Maasdijk Aalst toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.