Koffie- en Theehuys de Korenmolen moet blijven!

In Vaassen staat een prachtige molen. Deze molen speelde decennialang amper een rol in het dorp, behalve dan tijden de discussie over of hij wel of niet moest worden opgehoogd.

Totdat Eric Veldhuis in 2014 mogelijkheden zag om zijn droom waar te maken, en de lege, kale molen omtoverde tot een bijzondere en gezellige horeca-gelegenheid. Na jarenlang al zijn tijd, energie en geld te hebben geïnvesteerd, ziet de molen er nu van binnen én van buiten prachtig uit, en is het een unieke locatie die zowel Vaassenaren als toeristen aantrekt. Een plekkie waar we als klein dorp trots op kunnen zijn!

Tijdens de coronalockdowns werkte Eric fulltime in de teststraten om zijn personeel te kunnen doorbetalen en zijn bedrijfje te laten overleven. Dat leek de grootste uitdaging...tot nu.

Helaas heeft het nieuwe bestuur van de verhurende partij kennelijk andere plannen met de molen, en probeert nu het jarenlange huurcontract te ontbinden en Erics Koffie- en Theehuys te laten verdwijnen. Dat zou zo ontzettend zonde zijn, voor de ondernemer maar zeker ook voor onze gemeenschap.

Graag willen wij met deze petitie aangeven dat Koffie- en Theehuys De Korenmolen een absolute aanwinst is voor ons dorp, die we op deze unieke locatie willen behouden!

Wilt u ook dat het leukste plekje van Vaassen behouden blijft? Teken dan de petitie.

Alvast bedankt voor uw steun!

Korenmolen_terras_zon.JPGmolen2.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Stéphanie Berris om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )